Thursday, January 03, 2013

Part III of My Style From 2012 & How I Feel at the Moment










Hallelujah:) The year of 2012 did = Vintage.

Top to bottom:
1 Absolute Vintage dress. 2&3 A lovely lovely lavender dress from Snoopers Attic in Brighton. 4 Dress from Screaming Mimis. 5 More vintage:) A green dress with printed flowers from the 60's. 6 Dress from Absolute Vintage. 7 Marc by Marc Jacobs top, American Apparel shorts and Top Shop sunnies. 8 A 1940's dress, Prada belt, Chloe platforms and Top Shop sunnies. 9 Wayward Daughter dress. 10 Darimeya top and Jack Wills skirt. 11 Jack Wills jacket, Marc by Marc Jacobs jeans and Converse.

Oh and Yes:) The hair is by the adorable Bradley at Bleach.

Part I HERE.
Part II HERE.

How I Feel at the Moment:

"Annie född av Carmen, tog emot oss på sitt rum. Vi gav henne
våra hjärtan, hon tog dem tum för tum. Franska kyssar i
karusellen, jag hade jobb, jag hade pengarna. Det var en
tid av förväntningar, karusellkvällarna.

Ta min hand, du tände min eld. Ta min hand, Annie vad hände

se'n. Vi slängdes ur en flygmaskin om natten, vi satt i en
livbåt på ett stort svart vatten.

Jag tar dagen som den kommer nu, jag lär mig att gå igen.

Jag lägger varje korn av sand på vågen, nå'n har gett det
som en gåva till mig. Floden faller ner i havet, berget
sträcker sig mot molnen. Varje dröm har sin förklaring,
varje man är den förlorade sonen.


Ta min hand, det brinner en eld
Ta min hand, det brinner en eld "
- Ta Min Hand by ELDKVARN

x
Alice Solantania Saga

No comments: